#139182 Mes brouillons apparaissent comme publiés

Landing Forums JupiterX WordPress Theme Mes brouillons apparaissent comme publiés

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Bonjour,

j’ai 2 problèmes avec la partie blog.

1 ) Mes articles normalement en brouillon apparaissent sur mon blog comme publiés. Plusieurs visiteurs me l’ont signalé.

Je ne comprends pas pourquoi et je ne trouve pas comment faire. Je l’ai ai mis dans une catégorie spéciale pour que les visiteurs ne les voient plus.

Tout a changé hier à 09/01/2022 à 9h19

2 ) Je n’arrive pas à choisir un nouveau template pour “blog archive” dans theme style”. La page reste sur Loading tout le temps.

3 ) J’ai aussi un problème avec le menu

Sur ordinateur, la flèche (vers le bas) n’apparait pas. Sur mobile, oui, mais je ne trouve pas comment faire pour le menu sur ordinateur.

Merci pour votre aide.

Alexander Hutsol

Hello,

1. Please specify the link to the page where we can see the issue with the draft posts.

2, 3.  Would you mind to provide us with FTP (FTP host, FTP user, FTP password, FTP port) login details to your site in the private reply to check the issues?

Thank you.

Regards.

Private
    aglaelaser-ebf6c16c
    This reply has been marked as private.
    Alexander Hutsol

Hello,

Thank you for the provided information.

1. We are glad to know it’s working fine now 🙂

2. The problem was caused by the Salt Shaker plugin, as when I deactivated it the blog templates started displaying fine

3. I’ve added this CSS code in Jupiter X > Theme Styles > Additional CSS to fix the issue with the menu arrows:

.raven-nav-menu-horizontal>.raven-nav-menu a.raven-link-item:not([class*=elementor]) .sub-arrow {
    display: inline-block;
    }

Please clear the cache and check the site now.

Regards.

aglaelaser-ebf6c16c

Thank you very much for your help 🙂

Alexander Hutsol

Hello,

You are most welcome 🙂

Regards.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
You must be logged in to reply to this topic.
Login